Okul Aile Birliği Denetim Kurulu Üyeleri 01/10/2024 tarihinde toplanarak Yönetim Kurulunun 27/09/2023 ile 01/10/2024 tarihleri arasındaki faaliyetlerini denetlemiştir.Denetim Kurulu Faaliyet Raporu ekte sunulmuştur.
60. YIL FERUDUN ATALAY İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
OKUL AİLE BİRLİĞİ DENETİM KURULU
FAALİYET RAPORU
60. Yıl Ferudun Atalay İlkokulu Okul Aile Birliği Denetim Kurulu Üyeleri 01/10/2024 tarihinde Okul Aile Birliğinin 27/09/2023 ile 01/10/2024 tarihleri arasındaki faaliyetlerini denetlemek üzere toplanmış olup yapılan denetleme sonucu elde edilen veriler aşağıda ayrıntılı olarak rapor edilmiştir.
Buna göre:
1- Yönetim Kurulunun kanun, yönetmelik, emir ve tüzükler çerçevesinde çalıştığı,
2- Okul Aile Birliğine ait evrak, eşya ve matbuatların tam ve düzenli olarak tutulduğu ve işlendiği,
3- Harcamaların okul idaresince bildirilen ihtiyaç bildirimleri doğrultusunda yapıldığı,
4- Yazışmaların zamanında ve doğru olarak yapıldığı, kararların karar defterine yazıldığı,
5- Yönetim Kurulunun yapmış olduğu bütün gelir kabulü ve harcamalara ait veri girişleri, Milli Eğitim bakanlığının TEFBİS sistemine işlenmiş olup, işlemlere ait çıktılar dosyalarında muhafaza edildiği görülmüştür.
6- Bütün gelir- gider belgelerinin tam olduğu, harcamaların usulüne uygun olarak yapıldığı ,
7- Eğitim -Öğretime yönelik her türlü düzenlemenin planlandığı,
8- Okulun fiziki yapısı, ders araç -gereç donanımı ve diğer hususlardaki problemlerini çözücü çalışma içinde oldukları olumlu bulunmuştur.
9- 60. Yıl Ferudun Atalay İlkokulu Okul Aile Birliği Denetim Kurulu olarak, Yönetim Kurulu tarafından yapılan çalışmaların hepsinin yerinde ve zamanında yapıldığı belirlenmiştir.
Yapılan Denetleme Sonucunda:
1- 27/09/2023 ile 01/10/2024 tarihleri arasında toplam gelirin 58.940 TL (ellisekizbindokuzyüzkırkTürklirası) olduğu görülmüştür.
2- Gider olarak 27/09/2023 ile 01/10/2024 tarihleri arasında 29 adet faturalı harcama yapıldığı, ilk faturanın 10/10/2023 tarihli, GIB2023000000137 nolu ve 1500 TL tutarlı Yetiş Teknik Servis Murat Yetiş’e ait fatura olduğu, son faturanın ise 13/09/2023 tarihli, GIB 2024000000013 numaralı , 2200 TL(ikibinikiyüzTürklirası) tutarlı Uslu Sıhhi Tesisat Halil USLU ’ya ait olan fatura olduğu tespit edilmiştir.
3- 27/09/2023 ile 01/10/2024 tarihleri arasında toplam giderin 48.018,69 TL (kırksekizbinonsekizTürklirasıaltmışdokuzkuruş) olduğu tespit edilmiştir.
4- Gelir gider işlem farkının artı (+) 10.921,31 TL (onbindokuzyüzyirmibirTürklirasıotuzbirkuruş) olduğu görülmüştür.
DENETİM KURULU ÜYELERİ
Ayhan DURAN Baykal SERT Emin ÖZTÜRK
Başkan Üye Üye