Okul Aile Birliğimizin 02/10/2024-30/04/2024 tarihleri arasını kapsayan denetim kurulu raporu hazırlanmıştır.
60. YIL FERUDUN ATALAY İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
OKUL AİLE BİRLİĞİ DENETİM KURULU
FAALİYET RAPORU
60. Yıl Ferudun Atalay İlkokulu Okul Aile Birliği Denetim Kurulu Üyeleri 30/04/2025 tarihinde Okul Aile Birliğinin 10/02/2024 ile 30/04/2025 tarihleri arasındaki faaliyetlerini denetlemek üzere toplanmış olup yapılan denetleme sonucu elde edilen veriler aşağıda ayrıntılı olarak rapor edilmiştir.
Buna göre:
1- Yönetim Kurulunun kanun, yönetmelik, emir ve tüzükler çerçevesinde çalıştığı,
2- Okul Aile Birliğine ait evrak, eşya ve matbuatların tam ve düzenli olarak tutulduğu ve işlendiği,
3- Harcamaların okul idaresince bildirilen ihtiyaç bildirimleri doğrultusunda yapıldığı,
4- Yazışmaların zamanında ve doğru olarak yapıldığı, kararların karar defterine yazıldığı,
5- Yönetim Kurulunun yapmış olduğu bütün gelir kabulü ve harcamalara ait veri girişleri, Milli Eğitim bakanlığının TEFBİS sistemine işlenmiş olup, işlemlere ait çıktılar dosyalarında muhafaza edildiği görülmüştür.
6- Bütün gelir- gider belgelerinin tam olduğu, harcamaların usulüne uygun olarak yapıldığı ,
7- Eğitim -Öğretime yönelik her türlü düzenlemenin planlandığı,
8- Okulun fiziki yapısı, ders araç -gereç donanımı ve diğer hususlardaki problemlerini çözücü çalışma içinde oldukları olumlu bulunmuştur.
9- 60. Yıl Ferudun Atalay İlkokulu Okul Aile Birliği Denetim Kurulu olarak, Yönetim Kurulu tarafından yapılan çalışmaların hepsinin yerinde ve zamanında yapıldığı belirlenmiştir.
Yapılan Denetleme Sonucunda:
1- 10/02/2024 ile 30/04/2025 tarihleri arasında toplam gelirin 39.847,25 TL (otuzdokuzbinsekizyüzkırkyediTürklirasıyirmibeşkuruş) olduğu görülmüştür.
2- Gider olarak 10/02/2024 ile 30/04/2025 tarihleri arasında 8 adet faturalı harcama yapıldığı, ilk faturanın 16/10/2025 tarihli, GIB2024000000352 nolu ve 800 TL tutarlı Nefes Baca Temizleme LTD ŞTİ’Ye ait fatura olduğu, son faturanın ise 04/05/2025 tarihli, CAA2025000000076 numaralı , 729 TL(yediyüzyirmidokuzTürklirası) tutarlı Pınar Polat Cemre Endüstriyel Temizlik Ürünlerine ait olan fatura olduğu tespit edilmiştir.
3- 02/10/2025 ile 30/04/2025 tarihleri arasında toplam giderin 10.230,32 TL (onbinikiyüzotuzTürklirasıotuzikikuruş) olduğu tespit edilmiştir.
4- Gelir gider işlem farkının artı (+) 29.616,32 TL (yirmidokuzbinaltıyüzonaltıTürklirasıotuzikikuruş) olduğu görülmüştür.
DENETİM KURULU ÜYELERİ
Ayşe USLUPEHLİVAN Ayhan DURAN Sezer GÜZELGÜN
Başkan Üye Üye